Odpad na predaj. Káva so sebou = marketingové heslo úspechu. | mabets.sk

Odpad na predaj. Káva so sebou = marketingové heslo úspechu.

Publikované: 03. 10. 2016, Autor: Juraj | mabets.sk

Obchodníci a potravinársky priemysel nás presviedčajú, že bezohľadná konzumácia je dôsledkom zaneprázdneného a rýchleho života. Žena s úspešnou kariérou? Jedine s jednorazovým pohárom v ruke. Zapálená a kreatívna pracovná morálka? Jedine s jednorazovými pohármi na stole.

Polovica vyrobených plastov na celom svete je použitá na výrobu jednorazových produktov – čiže takých, ktoré sa použijú iba raz a putujú do koša. Odhaduje sa, že každú minútu sa na svete takto spotrebuje jeden milión jednorazových pohárov. Aj keby boli recyklovateľné, ich objem je obrovský.
V otázke globálneho znečistenia a klimatickej krízy ide o malý, ale podstatný problém. Ostro poukazuje na katastrofálne následky spoločnosti, ktorá používa jednorazové produkty. Oplatí sa obmedziť našu pohodlnosť a vzdať sa plastovej tašky, drevených čínskych paličiek či jednorazového pohára?


Vláda vo Francúzsku podniká kroky k zabráneniu používania jednorazových produktov. Navrhujú zaviesť daň a následne úplný zákaz používania jednorazových príborov a pohárov. Tieto zmeny by mali nastať do roku 2020.
Spoločnosti ako the Bank of England, Rolls Royce a Ernst & Young sú veľmi úspešné vo vedení kampaní o znovu použiteľnosti či kreatívnych a pozitívnych cestách k udržateľnému správaniu ľudí. Zavedenie programu znovu používania do pracovného prostredia je skvelým spôsobom, ako zvýšiť záujem zamestnancov, dodať energiu tímom a vybudovať značku.
KeepCup vznikol v Austrálii, kde jednorazové poháre hrajú dôležitú rolu v znečistení prírody. Ide o jednoduchý produkt, ktorý slúži jeho majiteľovi aj tým, že nahrádza množstvá jednorazových pohárov, jednoducho sa čistí a používa. Veríme, že správne kroky vedú k správny návykom a že sme všetci hnaní spoločnou túžbou konať rozumne a pozitívne. KeepCup tvoria od začiatku jeho používatelia.


Britské kávové reťazce boli nedávno obvinené zo šírenia klamlivých informácií o tom, koľko papierových pohárov recyklujú. V Británii sa každý rok spotrebuje okolo 2,5 miliardy papierových pohárov na kávu. Podľa Simply Cups, riadiacej jedinú britskú službu, ktorá recykluje výhradne papierové poháre, boli len tri milióny z nich minulý rok recyklované. Jednorazové poháre vyžadujú špecializované oddelenie odpadu a recyklačné prostriedky, ktoré z nich odstraňujú polyetylén používaný na laminovanie papiera v pohároch.
Z pohľadu materiálu je piť z jednorazových papierových pohárov to isté, ako piť z igelitovej tašky.

Vo väčšine fastfoodov je miera znovu používania menšia ako 2% a aj napriek tomu je 20% z predaných produktov v jednorazových obaloch skonzumovaných vo vnútri reštaurácie. Znovu použiteľnosť sa musí stať normou vo všetkých prostrediach s takýmto druhom konzumácie, zahrňujúcich i rôzne organizácie.
Obchodníci a médiá nám predávajú komfort. Je najvyšší čas urobiť zo znovu použiteľnosti normálnu a bežnú vec a propagovať ju ako nositeľa statusu a spokojnosti. Úspešná a zaneprázdnená podnikateľka? Jedine so znovu použiteľným pohárom v ruke.


Od roku 2009 ušetrili používatelia pohárov KeepCup zo skládok odpadu približne 5 miliárd jednorazových pohárov. Veríme, že veľa malých krokov vedie k veľkým zmenám.

Najlepší znovu použiteľný pohár je ten, ktorý používate práve vy.
Zdroj článku: http://www.thedrum.com/industryinsights/2016/09/26/selling-rubbish-coffee-the-go-marketing-code-success

Viac info o KeepCup nájdete na našej stránke.

Informácie ohľadom výroby KeepCup s logom vašej firmy nájdete tu.



Pin It

Komentáre k článku

Pridajte komentár

Všetky komentáre budú pred publikovaním schválené administrátorom. E-mailová adresa nebude zobrazená.

Sale

Unavailable

Sold Out