Najčastejšie otázky | mabets.sk

Najčastejšie otázky

Ak nenájdete odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať!

 

Doručenie objednávok


Kedy mi bude tovar doručený?

Objednávky prijaté do 13:00 cez pracovné dni sú vybavené v ten istý deň. Tovar Vám spravidla príde na druhý pracovný deň. O odoslaní tovaru zákazníka informujeme emailom.


Chcem za tovar zaplatiť prevodom na účet.

Po odoslaní objednávky budete emailom informovaný o detailoch transakcie.


Čo keď v čase doručenia nie som doma?

V prípade, že poštár pri Vašich dverách zazvoní a Vy nie ste doma, nechá Vám v schránke lístok. Tovar odosielame ako doporučený list prostredníctvom Slovenskej pošty. Neprevzatá zásielka sa po 18 dňoch vracia a zákazníkovi sa pripisuje manipulačný poplatok vo výške 3€ s DPH.


Objednal som si u vás tovar, dostal som email o odoslaní, no zásielka mi stále neprišla. Čo mám robiť?

Pokiaľ ste dostali email, že sme Vám tovar odoslali, informujte sa prosím na Vašej dodacej pošte. Podacie číslo zásielky je uvedené v emaili o vybavení objednávky.


Chcem poslať tovar môjmu známemu ako darček, ako mám postupovať?

Do adresy pre doručenie zadajte adresu, kam máme objednávku poslať. Odporúčame Vám platbu vopred.



Nakupovanie


Mám kupón na zľavu, ako ho môžem použiť?

Zákazník, ktorý získal kupón na zľavu má možnosť nakúpiť cez náš eshop výhodnejšie. Svoj kupón na zľavu zadajte prosím do kolonky "kupón" v košíku. Pokiaľ je kupón platný, zľava sa Vám z ceny nákupu odpočíta. Zľava sa netýka poštovného.


Môžem nepoužitý produkt vrátiť späť v prípade, že sa mi nepáči?

Zákazník má právo do 14 kalendárnych dní vrátiť nepoužívaný produkt späť na vlastné náklady.



Sale

Unavailable

Sold Out