Najčastejšie otázky

Ak nenájdete odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať!

 

Doručenie objednávok


Kedy mi bude tovar doručený?

Objednávky prijaté do 13:00 cez pracovné dni sú vybavené v ten istý deň. Tovar Vám spravidla príde na druhý pracovný deň. O odoslaní tovaru zákazníka informujeme emailom.

Chcem za tovar zaplatiť prevodom na účet.

Po odoslaní objednávky budete e-mailom informovaný o detailoch transakcie.

Čo keď v čase doručenia nie som doma?

V prípade, že poštár pri Vašich dverách zazvoní a Vy nie ste doma, nechá Vám v schránke lístok. Tovar odosielame ako doporučený list prostredníctvom Slovenskej pošty. Neprevzatá zásielka sa po 18 dňoch vracia a zákazníkovi sa pripisuje manipulačný poplatok vo výške 3€ s DPH.

Objednal som si u vás tovar, dostal som e-mail o odoslaní, no zásielka mi stále neprišla. Čo mám robiť?

Pokiaľ ste dostali email, že sme Vám tovar odoslali, informujte sa prosím na Vašej dodacej pošte. Podacie číslo zásielky je uvedené v emaili o vybavení objednávky.

Chcem poslať tovar môjmu známemu ako darček, ako mám postupovať?   

Do adresy pre doručenie zadajte adresu, kam máme objednávku poslať.        Odporúčame Vám platbu vopred.

Chcem si tovar vyzdvihnúť osobne.

Tovar si viete vyzdvihnúť v našom Showroom-e mabets na adrese Na letisko 19, 05801 v Poprade, v kaviarni Felka Café & Brew Bar, v čase od 8:00 do 19:00 hod.

Je možné doručiť tovar aj do zahraničia?

Tovar je možné doručiť aj do zahraničia. Poštovné však bude vyššie než štandardne.

Stihne mi prísť tovar do Vianoc?

Posledné objednávky prijímame najneskôr 21.12.2020 do 12:00 hod. Doručenie by teda malo byť nasledujúci pracovný deň.

 

Nakupovanie


Mám kupón na zľavu, ako ho môžem použiť?

Zákazník, ktorý získal kupón na zľavu má možnosť nakúpiť cez náš eshop výhodnejšie. Svoj kupón na zľavu zadajte prosím do kolonky "kupón" v košíku. Pokiaľ je kupón platný, zľava sa Vám z ceny nákupu odpočíta. Zľava sa netýka poštovného.

Môžem nepoužitý produkt vrátiť späť v prípade, že sa mi nepáči?

Zákazník má právo do 14 kalendárnych dní vrátiť nepoužívaný produkt späť na vlastné náklady.

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Pošlite nám tovar späť na našu adresu mabets s.r.o, Na letisko 19, 058 01 Poprad a mi preveríme reklamáciu. V prípade uznania reklamácie, Vám budú buď vrátené peniaze, alebo vymeníme pohár za nový.

Ako dlho vydrží nápoj v pohári KeepCup?

KeepCup udrží nápoj teplejší o 20 - 30 minút dlhšie ako bežný papierový pohár. V KeepCup Thermal vydrží ešte o niečo viac.

Pri prevrátení pohára KeepCup z neho vytečie tekutina.

Je to možné. KeepCup poháre sú navrhnuté ako náhrada za jednorázové poháre a preto je najlepšou voľbou na kávu so sebou. Nie je hermeticky uzatvárateľný a preto sa z neho nápoj pri prevrátení môže vyliať.

Dajú sa u Vás zakúpiť aj náhradné diely k pohárom KeepCup?

Dá sa zakúpiť náhradný diel - korkový prstenec (S/M/L). Ostatné diely k pohárom KeepCup nemáme v predaji, ale vieme Vám ich poskytnúť v obmedzenom množstve.

Chcem KeepCup s vlastným logom na korkovom prstenci. Môžem si objednať aj len jeden kus?

Minimálny odber pre gravírovanie na korkový prstenec je 20 kusov. Je to určené skôr pre veľkoobchodnú spoluprácu.

Musím si šálky a podšálky Acme&Co objednať samostatne alebo sú v jednom balení?

Každá šálka a podšálka sa objednáva osobitne. Viete si ich nakombinovať na našej stránke www.mabets.sk, aby Vám sedeli kusovo šálky s podšálkami.