Prípadová štúdia: LUSH

LUSH je globálna sieť predajní s prírodnou kozmetikou s viac ako 800 pobočkami v 51 krajinách sveta. LUSH vyrába a predáva široké spektrum vlasovej a telovej kozmetiky pre všetky typy pleti. Ich produkty obsahujú výťažky z ovocia a zeleniny, esenciálne oleje a prírodné suroviny ako med alebo včelí vosk.

Rovnako ako KeepCup, aj značka LUSH je farebná a veselá a ponúka svojim zákazníkom eticky vyrábané produkty. Lush odmieta testovanie na zvieratách a radšej ponúka možnosť testovať ich produkty dobrovoľníkom.

V roku 2014 hľadal LUSH (AUS/NZ) vhodný vianočný darček pre svojich zamestnancov. KeepCup bol skvelou voľbou na vyjadrenie farebnosti a hravosti značky LUSH a ich zamestnanci ho mohli využívať každý deň.

Ciele

  • zachytitiť farby a branding značky LUSH pomocou farieb KeepCup
  • darovať KeepCup všetkým zamestnancom LUSH v Austrálii a na Novom Zélande
  • pomocou KeepCup zapojiť zamestnancov do systému environmentálnej zodpovednosti
  • odstrániť z pracovísk LUSH jednorázové poháre

Stratégie a realizácia

Na začiatku LUSH požadoval toľko farebných kombinácií, koľko bolo možné. Náš account manager ponúkol LUSH päť farebných kombinácií, ktoré najlepšie reprezentovali farebnú paletu značky a jej produktov. Podarilo sa tak vytvoriť ich vysnívaný KeepCup s logom LUSH.

Aby sa zaistilo, že farby ostanú stredobodom pozornosti, silikónový prstenec sme navrhli v bielej farbe s čiernym logom. Každý zo 420 zamestnancov LUSH v Austrálii a na Novom Zélande dostal možnosť vybrať si KeepCup v jednej z piatich farebných kombinácií ako vianočný darček.

Záver

KeepCup s logom LUSH bol úspešne prijatý všetkými zamestnancami, ktorí ho neustále používajú na pracovisku alebo na ceste do kaviarne. Implementácia bola natoľko úspešná, že onedlho si KeepCup v LUSH objednali znova.

zdroj: keepcup.com

Prečítajte si viac info. V prípade záujmu o brandované KeepCup pre vašu spoločnosť nás prosím kontaktujte!